Sonunda….

Kaç aydır bu blog düşüncesini hayata geçirmeye çalışıyorum bilmiyorum…Ama bugün işte  o büyük gün!!

Aslında ismi bulmak baya vakit aldı…Sonra da dedim ki en iyi yaptığım şey yani “monolog üstadı” olsun…

Konu olarak bir sınırlamaya gitmeyi düşünmüyorum…Aklıma gelen herşeyi  ve fotoğraflarımı paylaşacağım gayet rahat-sınırsız bir ortam olmasını istiyorum.Bu blog’un bana iyi gelmesi umuduyla…

g.ergin XXX

3 Yorum (+add yours?)

  1. Nur
    Ara 03, 2011 @ 20:56:14

    Gülfizcim hayırlı olsun yeni blogun..Senden de bunu bekliyorduk zaten.. Yazılarının devamının gelmesini diliyorum.. Senin de dediğin gibi umarım bu blog sana iyi gelir, iyi monologlar :))

    Cevapla

  2. Mine Kalay
    Ara 03, 2011 @ 22:16:31

    Gülfiz’cim, hayırlı olsun. Bekliyorum artık yazılar, fotoğraflar, yemek tarifleri vs:)) Öptüm..

    Cevapla

  3. ugurdiyorki
    Oca 07, 2012 @ 20:48:11

    İkinci kez hayırlı olsun 😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

