oglum

Bicirik…2009’da cok sevdigim bir arkadasimin yaklasik 8 aylik facebook isyanima dayanamayip dogum gunumde bana hediye ettigi su kaplumbagam…o gunden beri ara ara kesintiye ugrasa da (bazen havuzdaki nufus artmis olsa da) bagimiz hic kopmadi..hatta bu yil itibariyle bu bagin daha da arttigini soyleyebilirim..kendisi Usak’ta evde dertlesebildigim tek kisi 🙂 cok iyi bir dinleyici…tabi bazen beni delirtecek kadar da cocuklasabiliyor.zira 1,5 yil once surekli havuzunda tirmanip kacmaya baslayinca kendisine yuksek kenarli bir legen almak zorunda kaldik..ama cok inatci bir mahluk oldugundan(kime cektiyse :):)) surekli havuzundan cikma cabasi icinde takir tukur sesler cikariyor ve beni cinnetin esigine getirebiliyor..ama ne olursa olsun 1-2 gun dahi olsa sehir disina cikacagimda onu evde birakamiyorum.gecenlerde yazmistim facebook’ta..hayat bir kaplumbagaya bakmak icin bile cok kisa insanin bir bebegin sorumlulugunu almaya karar vermesi bile delilik..yine de iyi ki var…onsuz Usak hic cekilmezdi herhalde…

Bir Cevap Yazın

