Gece Kuşu (respect Okan Bayülgen)

Pazartesi itibariyle ki 12 Aralık’a tekabül ediyor geçen haftaki verimli hoca-öğrenci etkileşimlerim sonucu canım hocam Doç.Dr.Vedat Ekergil’in tavsiyesi ile uyku düzenimi değiştirdim.Okuldan gelince belli bir süre uyuyup gecenin hayrından( gündüzün şerri yeğdi dimi :/) faydalanmaya çalışıyorum. Ben zaten hatırlamadığım çocukluk dönemim dışında hep gece insanı olmuşumdur. Hatırlamadığım  o dönemde de annemin aktardığına göre sabah erkenden kalkar dolaptan meyve alır televizyonun başına geçer çizgi film izlermişim(geçmişe dönüp kendi çocukluğumu öpe öpe sevesim var o ayrı:D narsizmin böylesi bünyeye zarar).

Yine şahane dağıttığıma göre konuyu asıl çıkış noktamıza dönelim:) gece çalışmalarının tezde ilerlemem konusunda faydalı olmasını ümit ediyorum. Hoş 3 gecedir henüz bir tek kelime okuyamadım ama sürekli düzenleme vs. işlerle uğraşıyorum makale okumam da yakındır herhalde…yine o ders çalışma anımda olmam gerekirken burda blog’a yazı yazmam da cabası…

Neyse bu muhabbetimizi de bal ile kesip 30 ağustos-2 Eylül tarihleri arasında 4 kafadar gerçekleştirdiğimiz İtalya gezimizin şahane anlarından birini paylaşmak istiyorum. Nitekim Türk olduğumu her yerde belli etmem lazım…sevgiler XXX

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

