2:43

Gecenin bu yarısında 3 ay önce taşındığın evinin her köşesinde arayıp da bulamadığın şeyi bulmanla kopuyor sanırım film…

Yıl 2003…Eskişehir’de ilk yılım…Ortaokul’dan beri dinlediğim Ceyhun Yılmaz’ın ilk şiir kitabı…Çıkar çıkmaz almıştım…

Hatta o yıl benim şansım mı bilmem Eskişehir’e stand up için geldi ve evet; tanıştık…Kitabı az önce elime aldım imzalatmışım…

En az anılarım kadar eski..ne zaman ıslanmış kenarları bilmem…

Ama her elime aldığımda yaptığım gibi gözlerimi kapattım ve bir sayfa açtım…işte o şiir…

Bir Cevap Yazın

