ruhumuza hep bahar olsun!

Bir iki haftadir benim ‘cirtlak’; cem yilmaz’in ‘janjanli’ diye tanimlayacagi renkte ojeler aliyorum. Almakla kalmayıp suruyorum da..Kafama taş falan da düşmedi..ya da düştü ben öncesini hatırlamıyorum. (Haha nerden aklıma geldi bilmiyorum şimdi ama “ilgi çekmek için intihar edicem ben”dediğimde, Arman hocamın “öyle bir ilgi çekersin ki haberin bile olmaz” ifadesi kulaklarımda çınladı.) Müthiş bir keyifle konu 40bin parçaya bölünür-tipik gülfiz. Velhasıl gittim mor-mavi-yeşil ne kadar soğuk renk ve mat oje varsa aldım. Pişman mıyım asla!!! Sürüp sürüp dolanıyorum ortalıkta…Kaybolursam falan tırnaklardan teşhis edersiniz geyikleriyle hem de :):) Bu rezil kapkaranlık kış mevsiminde -ki bu çılgın Maltalılar niye bu kadar büyük bir özlem çekiyor anlamam, kış dediğin karın yağdığı ilk 1 saat dışında neresinden tutsan elinde kalacak bir mevsim en nihayetinde- ojelerime baktıkça içim açılıyor…Az önce de yemyeşil “hulk-ish” -Keith bu kullanımımı görse gözleri dolardı eminim (i love british english bea)- ellerime bakarken “mevsim neyse ne, ruhuma hep bahar olsun” dedim kendi kendime. Evet hep kendimle konuşurum. Tevekkeli değil blogun ismini ‘master of monologues’ koydum…Sonra da bir aydınlanma anı-angst:”ulan bu cok güzel bir dua oldu” diye…Evet…Ruhuma hep bahar olsun. Suphaneke amin!
g.e. XXX

Bir Cevap Yazın

