Yalnız Yaşayan

2005’ten beri yalnız yaşıyorum. Single and proud tadında 🙂 Dönem dönem ev arkadaşlarım da oldu.. Örneğin en unutamayacağım ev arkadaşlarım 2006’nın güz döneminde misafir ettiğim iki Litvanyalı’dır. Kristina ve Aida…Ki hayata bakışımı büyük ölçüde etkilemiş insanlardır. Hala görüşüyor ve birbirimizi deli gibi özlüyor olmamız da cabası…Neyse onun dışında da biri 1 ay diğer 3 ay olmak üzere iki ev arkadaşım daha oldu..Dediğim gibi çok dönemsel tecrübeler bunlar…

Yalnız yaşamak kesinlike çok keyif aldığım bir durum. Tek problem hasta olduğun zamanki mutsuzluk…Nitekim 2 gündür de hastayım…Ve normal bir hasta gibi davranamıyorum. Şunu anladım ki insan yanında güvendiği biri ya da birileri olmadığı zaman “kendini bırakamıyor”..Yalnız yaşamanın beni güçlendirdiği noktalardan biri de bu sanırım asla kendimi bırakıp, dağıtamıyorum..Sürekli bir bilinçli olma hali…Ayakta durma hali…

Dün muayene sonrası iğnemi de bir güzel yaptırıp -sol tarafım oturamaz hale getirildikten sonra- eczane’ye ilaç almaya gittiğimde aşağıdaki yazıyı gördüm..En hasta halimle bile buradaki espriye gülmem uzun soluklu bir “yalnız yaşayan” olmamdan kaynaklanıyor.net.

G.E XXX

Bir Cevap Yazın

