MUSMUTLU senelerrrrr….

Son zamanlarda facebook falan da bir yana kendimi sürekli 9gag ‘da pineklerken ve “sesli gülerken” buluyorum 😀 Yaklaşık 1 aydır falan bağımlılık etkisi yarattı resmen bende…”Meanwhile in parallel universe”, “like a boss”, “not bad” konseptli espriler beynimde dönüyor…Ve olan oldu dün memegenerator‘da ilk denememi yaptım:

Ki r’ye “good nite sweetie” yazdıkdan sonra içimdeki nigga ile İngilizce’yi katlediyorum  kahretsin demiştim…onun üzerine “lan!!!” tepkisi ile evet bunu yapmalıyım dedim 🙂

Az önce odada  “seneye görüşürüz” esprisini ilk yapan insan olarak zafer kazanmış komutan edasıyla ellerimi iki yana açarak “evet” diye bağırdığımda odadaki tüm arkadaşlarımın nferetini çoktan kazanmıştım tabiiki:D ve onun üzerine bu çıktı:

o zamaaaaaaaaaaaan seneye görüşürüz!!!

1 Yorum (+add yours?)

  1. you know :)
    Oca 17, 2012 @ 08:32:48

    zuhahahaha 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

