Tü-ket-mek

Bugün saçma bir şekilde Star Tv’de Melek’e rastladım. Üçüncü gözünün açık olduğunu iddia eden bir teyze taşların faydalarından bahsediyordu. Okan Bayülgen’in uzun zamandır dalga geçtiği gibi “şu taşı tuttum, ayy ne rahatladım” modunda garip garip mesajlar içeriyordu teyzenin konuşmaları…Tüm bu şifa konuşmalarının yanında koptuğum nokta ise  “kristal kuvars taşını elinize alın, evin güneydoğu cephesine dönün ve ‘Allah’ın izniyle bu taşı bana doğru aşkı getirmesi için kodluyorum’ ”  gibi bir cümle kurun dediği bölümdü…(Şu ana kadar bu durumları garipseyen eleştirel bir yapı çizmem de takdire şayan kabul edelim:D)

Yaklaşık 2 yıldır evin içi taş kaynıyor tek kelime ile…Kafayı sağlam taktığım bir dönem var; her ay yaklaşık 100 liralık taş alışverişlerimin olduğu, babamın tek kelime ile beni eline sopa alıp evire çevire dövmek istediği…Hoş hala taşçıma gitsem (ki Kütahya’da cumartesi pazarının üst tarafındadır) aynı potansiyelde alışveriş yapmam işten bile değil…Ben ki tüketim kültürüne karşı geldiğim bir dönem(bir rapor hazırlıyordum tüketim çılgınlığı ile ilgili) ESPARK açıldığında tam 4 ay içeri adım atmamış ve dahası AVM’ler artık yeni neslin tüketim katedralleri; protesto ediyorum tavrı içinde içerde ne var ne yok merak bile etmemiştim…Şimdi ise kontrol edilemez haldeyim…

Neyse çok da yeri ve zamanıymış gibi bu akşam oturdum kolye-küpe-yüzüklerimi düzenledim..O kadar çoklar ki baygınlık geçirmemek elde değil zaten yeminle…Yengeç burcu kadını olmamın en sevmediğim kısmı bu minik minik ıvır zıvırlara duyduğum ilgi ve onları hiçbir zaman düzenli bir şekilde muhafaza edememem ve nihai olarak kendimden sıkılmam…Olayın en problemli kısmı bu durumdan nefret etmeme rağmen hala herşeyi biriktirmem ve bir türlü onlardan kurtulamam…Yahu 26 yaşındayım ve evde hala ilkokul arkadaşımın bilmem kaçıncı doğumgünümde hediye ettiği anahtarlığı saklıyorum. (Bu manyakça biriktirme huyumdan nefret ediyorum.net. Çözemiyorum çok daha net.)

Neyse düzenleme sonucu evdeki sayısını bilmediğim ganimetlerimin fotoğraflarını paylaşmak istiyorum:

Bu arada gece yatarken yastığınızın altına ametist koyup yatarsanız misss gibi bir uyku çekersiniz demedi demeyin 🙂

g.e XXX

Bir Cevap Yazın

