UP

2009 Disney-Pixar yapımı mükemmel film Up…Ben artık torrent kullanabiliyorum çok şahane bir şeymiş valla 🙂

2 yıl önce sinemada -kim bilir hangi filmi izlemek için oradaydım- fragmanını görüp kesinlikle bu filmi izlemem lazım demiştim. Dün geceye kısmet oldu ve şaşırılmayacak bir detay vereyim ağladım 🙂 Benim normalim olduğu için problem yok..

 

Aaaa bak aklıma ne geldi.Geçen hafta Cumartesi günü Cnnturk’de Yeşil Doğa diye bir program var bayılıyorum.Isparta’da bir köy baraj yapımı sonrasında yok olacakmış o köyü ve köydeki insanların hayatını anlatıyor Güven İslamoğlu. Bir tane saat tamircisi 80’li yaşlarında…Eskiden günde 20-30 saat tamir edermiş şimdi ise “yılda 1-2 tane saat ya geliyor ya da gelmiyor” diyor..Amcam evinin bir penceresinin önünü atölyesi yapmış hala çalışıyor…Bu sahne ile birlikte benim gözler dol…Hüngür hüngür ağlamaya başlayacakken telefonum çaldı…Yani demem o ki öyle gereksiz bir duygusallık sulu gözlülük hakim bünyeme…Neyse hem Up (Yukarı Bak)  filmini hem de her cumartesi saat 15’te Yeşil Doğa’yı izleyin anacığım;)

Dipnot: Filmin sountrack’i de ayrı güzel…

Bir Cevap Yazın

