Kronik Vaka

Uzun zamandır yazmadım-yazamadım..Farkındayım..Ama bugün  “yazmazsam çatlarım” modundayım o yüzden geçtim klavyenin başına…Bahar hafiften o tatlı yüzünü göstermeye başladı…Hava hala soğuk..Benim baharın gelişine bu kadar ikna olmam da alerjilerimin artmasından..Gerekli gereksiz hapşurmalar ve kronik ürtikerimin bir hayli artması…Beni uzun süredir tanıyan arkadaşlarım bilirler ufacık bir cizik atsam koluma şişer..Saçım boynuma sürtse bilinçdışı kaşınırım..Sonrasında karşımda gözleri sonuna kadar açılmış ve şok geçiren insanlar “Gülfiz ne olddduuuuu, boynun kıpkırmızı” diye cümleler kurarlar…Yıllardır o kadar sıkıldım ki bu tepkilerden “aaa neden kaşıyorsun çok fena şişmiş” ya da “ne oldu kıpkırmızı olmuşsun” diyen biri olursa “sana uyuz oluyorum ondandır” dememek için kendimi zor tutuyorum. Ve işin kötü tarafı toz dışında neye alerjim var bilmediğim ve henüz keşfedemediğim için tedavi anlamında da hiçbir şey yapmıyorum..Sinir bozucu ama kimi zaman body art olarak kullanabildiğim bu özelliğimle yaşamaya devam ediyorum 😀

 

Bir Cevap Yazın

