N.S.E’ye

Kardeş bambaşka bir şey gerçekten…Pazartesi günü rutin kontrollerimi yaptırmak için hastanedeydim. Sabah kan verdim öğleden sonra da tahlil sonuçları için tekrar hastaneye gittim. Kapının yanında oturan 2 hanıma dönerek ‘içeride hasta var mı acaba?’ dedim. İkisinden de ‘evet’ yanıtını alınca gözüme bir yer kestirdim oturdum. Bu arada evet’lerle senkronize olarak bir ufaklıktan evet ‘annemle yengem içerde’ diye bir ses 🙂 6 yaşındaki Suat…’Hımmm sen burda yalnız mı bekliyorsun onları?’ diye sordum özgüveni yüksek sosyal pıtırcığa..Evet dedi..Baktım tatlı tatlı muhabbet ediyoruz çantamdan sakız paketini çıkarıp ‘sakız ister misin?’ dedim bir tane uzattım. ‘Evet’ deyip aldı ve sonra ‘bir tane daha alabilir miyim kardeşim için?’ dedi. Kardeşi içeride annesinin yanındaymış. Sakızı aldığı gibi doktorun kapısını tıklatmaya başladı..Bu arada bir iki kez de kapıyı açmaya yeltendi. Ben nefesimi tuttum bekliyorum. Hemşire hanım kapıyı açtı bizim pıtırcık elindeki sakızı uzattı. Hemşire, ‘sakız mı veriyorsun bana?’ dedi. ‘Kardeşime, kardeşime’ dedi ve tekrar oturdu yerine…Ben tüylerim diken diken izledim manzarayı…Diyorlar ya herkesten öğrenilecek bir şey var diye o gün 6 yaşındaki Suat’tan müthiş bir ders aldım…Annesi çıktı içeriden oğlunuz gerçekten çok iyi bir ağabey olacak dedim..Evet, çocuk yetiştirmek çok zor…Hele ki o yaşta paylaşmayı bilen bir çocuk yetiştirmek gerçekten çok zor..Ama Suat bu başarılı örneklerden biri…Ne derim hep biliyorsunuz zaten. Böyle bir çocuğum olsun. Suphaneke amin! 🙂

Bir Cevap Yazın

