Juanito Los Alcarson

Dün yine rutin müzik terapimiz sırasında Juanito gerçeği ile tanıştım. 1960’larda Türkiye’de birçok aranjman yapmışlar ve çok meşhurmuş. Ruhum 60’lı olduğu için adapte olmakta hiç sıkıntı çekmiyorum o da apayrı bir konu. Düşünüyorum da bugüne kadar beni en derinden etkileyen Türk dizisi “Hatırla Sevgili” sanırım. Daha önce de bu konudan bahsetmiştim (burada) ama reenkarnasyon gerçekse ben 60’larda yaşamış ve daha sonra da vatanımdan sürgüne gönderilmiş olabilirim 🙂

***

“Ekare Kuralları” diye bir şey var. Terapi(!) sırasında dinlediğimiz şarkıları Facebook’ta paylaşırsam büyük sıkıntı oluyor. Bir daha yeni şarkılarla beni tanıştımayacağına dair tehditler alıyorum kendisinden 😀  O yüzden o şarkıları blog’umda paylaştığımı öğrenince muhtemelen beni dövecek ama napalım???(Her napalım dediğimde aklıma Malta’daki hocamız Frank’e öğrettiğimiz “napalım, kader….” kalıbının gelmesi sorunsalı :D)

Juanito’nun şahane bir parçası ile sözlerime son verirken…… (İlkokul 5 kafası)

Bir Cevap Yazın

