if you go away..

“Kadınlar için ideal 100 şirket” başlığını görür görmez attım elimi ve aldım Forbes’i. Şubat sayısıymış şaka gibi. Şubat falan da olunca geleneksel medyanın en sevdiği şey muhtemelen sevgililer gününe özel bir sayı yapmak! Nitekim Forbes bile yapmış bir 14 şubat eki. (Kesin evrenin bana söylemek istediği birşeyler var ama…Canım benim hep bana hep bana mesajlar…Lütfen ama!!!) Neyse aldım elime eki Aşk Şarkıları diye bir liste yapmışlar…Tek tek dinliyorum şimdi şarkıları…Şu çok sertmiş; yani şarkının sözlerini hiç kendimi vererek dinlememişim…

“if you go away on this summer’s day then you might as well take the sun away”

Bir Cevap Yazın

